دیگه وقت خندس

دیگه وقت خندس

: فعل کشیدن را صرف کن. شاگرد: کشیدم کشیدی پاره شد!

 

1- آخه آدم باید یه مراسمی واسه خوابش داشته باشه خب
یه ماچی ؛ موچی ؛ بغلی ...
لپتاپ نیستیم که درو ببندیم خاموش شیم!

2- پسر گلم یه دقیقه میای کارت دارم...
پسرم خدا خیرت بده یه دقیقه بیا...
چه دختر نازی دارم من، مامان جان بیا یه دقیقه...
و....
با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و با توجه به خطر جدی خونه تکونی، در صورت شنیدن هر کدام از این الفاظ توسط مادرتان سریعا محل را ترک نموده (حتی شده از پنجره بپرین پایین) و ترجیحا تا ١ هفته به محل مذکور مراجعه نفرمایید!!! لطفا این اخطار را جدی بگیرید، یکی جدی نگرفت طبق آخرین آمار تا الان ٤ تا فرش شسته!

3- با مامانم و دختر عموم نشسته بودیم صحبت سر رمز دوم و پرداخت قبض شد بعد دختر عموم پرسید رمز دوم از کجا می گیرن؟ چشتون روز بد نبینه مامان سوتی دهنده بنده نه گذاشت نه برداشت با کمال اعتماد به نفس گفت از داروخانه دیگه!!!!!!!
یعنی دیوار سالم نذاشته بودیم تازه بیچاره رو هی دست مینداختیم که داروخونش باید شبانه روزی باشه یا نه؟؟؟
داروخانه چه وجه مشترکی با عابر بانک داره شما بگید؟!!
خدایا این شادی ها رو از ما نگیر.

4- به قول شاعر:

از بینی ام تا دست من راهی به جز انگشت نیست
دل خوش به دستمالم نکن هیچی مثل انگشت نیست!

5- دختره پاشنه های چکمه هاش زمینو سوراخ میکنه میرسه به هسته ی زمین، کلیپسشم از لایه ی اوزون رد میشه اونوقت استاتوس زده من همینم! یه دختر بی آلایش! الان حرفی باقی میمونه؟ جز شفاعت خواستن برای همه ی مریضا؟

6- عاقا! خالم میخواست بگه برات تخم مرغ سرخ کنم؟ به جاش گفت برات سرخ مرغ تخم کنم؟ خلاصه اون شب بجای تخم مرغ فرش جووییدیم!

7- هرگز فرصت نشد به دیگران شماره بدهم .......................... گراهام بل!

8- هنوز تو شوک آهنگ گلزار بودیم که فروتن هم آهنگ بیرون داد!
دیگه باید منتظر آلبوم حمید معصومی نژاد خبرنگار اعزامی ... رممم باشیم والا!!

9- اول صبحی رفتم فیس بوق دیدم دختر خالم آنلاینه. اومدم اول صبحی یه چی گفته باشم پیام دادم سلام به روی ماه نشستت. پیام داده, اوآ خاک بر سرم از کجا میبینی منو؟
عایا جایز است در افق محو شوم؟

10- ینی انقدی که من شبا موقع اسمس بازی از زیر پتو سرمو میارم بیرون که نفس گیری کنم شناگرا تو مسابقات شنا نفس گیری ندارن!
والا بوخودا.

11- باﺑﺎﻡ زنگ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﺩه ﻣﻴگم ﺑﻠﻪ؟
میگه بیا ﺩم ﺩﺭ!
ﺭﻓﺘﻢ ﺩم ﺩﺭ میگه ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ سوییچ ﻣﺎشینو وردار ﺑﻴﺎﺭ!

12- با این سرمایی که زده متولدین 93 زیاد نشه بلند صلوات برفس.

13- پسر داییم 8 سالشه چند وقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد اونوقت من 8 سالم بود خروسا رو میزدم که مرغارو اذیت نکنن!

14- ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ 30 ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ:
ﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﻋﯿﻨﮏ ﮔﺮﺩ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ …
ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﺑﭙﺮﺱ!

15- معلم از شاگردش میرسه: چرا ساعت آسیا از آمریکا جلو تره؟ شاگرده میگه: واسه اینکه آسیا زود تر از امریکا کشف شد!

16- یعنی میگن فوتبال حرفه ای رو این اروپایی بازی میکنن راست میگنا آدم حتی وقتی فین کردنشونم میبینه لذت میبره والا.

17- مورد داشتیم ماشین طرف پنچر شده جک نداشته چند نفری بلندش کردن زیرش ساقه طلایی گذاشتن.

18-تحقیقات نشون داده 99 درصد پسرا و دخترا وقتی تو اینترنتن، یه صفحه گوگل هم باز میکنن تا وقتی ییهو یه نفر اومد تو اتاقشون اون صفحه رو باز بکنن.

19- میدونی چرا ماشین های آمریکایی سقف ندارن؟
چون شعور کفتراشون بیشتر از کفترای ماست!!

20-طبق اعترافات مهندسین طراح برج میلاد در فونداسیون این برج از ملات ساقه طلایی استفاده شده است!


نظرات شما عزیزان:

الیاس
ساعت22:27---29 مهر 1393
س عزیزم وبت خیلی عالیه مرسی که به وبم اومدی

شیری
ساعت22:45---7 تير 1393
کجاییییییییی تو اخه
خوبی سلامتی چه خبرا خواهشا اگه پیاممو دیدی خبرم کن راستی تونستی بیا انجمن کلوب


عدنان شیری
ساعت12:56---16 فروردين 1393
دلم تنگ است
دلم تنگ روزهای خوش است
به کنارم که نگاه میکنم مسی نیست
اما باز زندگی میکنم.....
((سونیا بانو نیستید بحرحال براتون بهترین را خواستارم))


عدنان شیری
ساعت20:53---22 اسفند 1392
سلامو درود برشما
سونیا بانو عزیز خسته نباشید
امید وارم همیشه موفق باشید-ببخشید که زیاد نیستم.


عدنان شیری
ساعت21:07---16 اسفند 1392


گفت:اینقدر سیگار نکش میمیری
گفتم:اگه نکشم میمیرم
گفت:اگه بکشی با درد میمیری
گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم
گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره
گفتم:هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟
یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش …..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:37 ] [ سونیا ]
[ ]